wtorek, 25 sierpnia 2015

Ważna informacja

Moi drodzy z dniem dzisiejszym postanowiłam od nowa napisać opowiadanie "Kastiel x Alice". Uznałam, że zaplątałam wszystko. Na początku gdy je planowałam miało wyglądać trochę inaczej. Pominęłam wiele rzeczy. Dlatego pomyślałam, że napiszę je całkiem od nowa. Osoby zostaną takie same i zarys fabuły także, jednak akcja będzie się toczyła trochę wolniej. Za szybko zrobiłam z nich parę. Rozdziały jak na razie zostanę, do czasu aż napiszę pierwszy rozdział. Przepraszam za zamieszanie i kłopoty no i mam nadzieję, że będziecie dalej ze mną ;)
                                                                                    Do zobaczenia ;* Sara <3

5 komentarzy:

  1. Skoro uważasz, że pominęłaś wiele rzeczy to znaczy, że nowe opowiadanie będzie jeszcze ciekawsze. Ja napewno zostaję.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem i czekam z niecierpliwością :)
    Chciałam napisać opinie na temat opowiadania, ale wytrzymam się do wznowionego pierwszego rozdziału.
    Pozdrawiam i życzę zapału do pisania oraz multum pomysłów.

    Zapraszam również do siebie na bloga :
    newgamestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam i skomentowałam ;) zawsze od razu zaglądam ^^

      Usuń
  3. Jeśli pominiesz te obrzydliwe okropieństwa, które się działy jak porwali Sarę i Alice, to jestem za!

    OdpowiedzUsuń