sobota, 5 września 2015

Nominacja do LBA

Kurczę coś za dużo tych nominacji xD 3 w ciągu tygodnia xD Zajmuję się nimi zamiast rozdziałami xD
W każdym razie dostałam nominację od Wathewy. Tak więc dziękuję jej bardzo oraz wam również. 

No to czas na pytania:

1. Czy przeszła ci kiedyś prze głowę myśl zamknięcia bloga?
Szczerze to tak... Były takie chwile...

2. Jesteś pesymistą, realistą czy optymistą?
Hm...Raczej każdym po kolei. Czasami pesymistka, czasami realistka, a czasami rozmarzona optymistka...

3. Czy jest jakaś emotikona, która cię denerwuje, bądź irytuje?
Nie ma takiej.

4. Uważasz, że na jakim wieku mogłabyś się zatrzymać i mieć go na zawsze?
Chyba dziewiętnaście lat...

5. Czy masz w życiu zasady, których się trzymasz? Jeśli tak to jakie - Jeśli chcesz się nimi podzielić oczywiście ;3
Hm... W sumie to moją zasadą jest to aby odwdzięczać się ludziom za to co mi robią. Chodzi mi zarówno o "dobre" rzeczy jak i te "złe".

6. Jaka według ciebie postać z kreskówki/ bajki jest według ciebie wzorek do naśladowania?
Raczej żadna xD U każdej dopatruję się nieprawidłowości xD

7. Jaką bajkę i piosenkę najbardziej wspominasz z dzieciństwa?
O kurczę xD Chyba... Z Camp Rock xD Zawsze lubiłam to oglądać i słuchać tamtych piosenek. Pamiętam jak stałam na łóżku i nieudolnie śpiewałam "This is me" xD

8. Jaka jest twoja ulubiona liczba? 
666 >.<

9. Gdybyś mogła się przemienić kiedy chcesz w jakiekolwiek zwierzę. jakie by ono było?
Chyba Wilk, albo kotek ;*

10. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
Kurczę... Nadal piszę blogi i swoje opowiadania, oprócz tego pracuję i wychowuję moją córeczkę. Mój mąż pomaga mi w tym i kocha mnie całym sercem, a ja jego... Taa... Marzenie ( pesymityczno/ realistyczna strona mnie xD)

11. Masz ostatni tydzień życia jak go spędzasz?
Piję, bawię się ze znajomymi i spędzam go "miło" z moim chłopakiem xD

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację :*
 

2 komentarze:

  1. Gratuluję kolejnej nominacji!
    Ps. W końcu postazałożyć założyć bloga. Serdecznie zapraszam :*
    http://jessica-w-slodkim-amorisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń