piątek, 15 kwietnia 2016

Żyję!

Em...No tak, ja żyję xD
Tak jakby co xD
Jest mi strasznie przykro, gdy patrzę na wasze komentarze.
Naprawdę chcę pisać to dalej, ale znowu popieprzyłam historię.
Spieprzyłam ją i tyle.
W ogóle mi się nie podoba.
A przez to, że to zepsułam
 po 1. Nie mam pomysłu na dalszą cześć,
po 2.Nie mam ochoty tego pisać.
W dodatku jest szkoła i w ogóle.
Wyprowadzam się i jest zamieszanie, dlatego nic nie piszę.
Postaram się coś dla was napisać,
ale nic nie obiecuję.
Może nawet porzucę Kastiel x Alice
i zrobię drugą część Księżniczki.
W najbliższym czasie postaram się wam coś dać, ale błagam nie zabijajcie mnie.
Naprawdę jest mi mega przykro i głupio.
Miałam tak dużo planów na ten rok.
Ale nic nie uda mi się zrobić :( 
Naprawdę was przepraszam ;(

3 komentarze:

  1. Rozumiemy, rozumiemy. Nie martw się, dasz radę;) Co do opowiadania, to zrobisz jak uwarzasz. Wiesz, że koffam wszytkie twoje opowiadania^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. :'(:'(:'(:'(:'( NO NIE !!!!!!! Kastiel i Alisce są tak super :""""""""(

    OdpowiedzUsuń