poniedziałek, 15 czerwca 2015

Serdecznie dziękuję :)

Serdecznie wam dziękuję moi mili, że mamy już 4 000 wyświetleń! :D Jestem z tego powodu naprawdę zadowolona, ponieważ nie myślałam iż uzbiera się tego taka ilość. Zakładając bloga nie pomyślałabym, że będzie aż 20 rozdziałów opowiadania, drugie opowiadanie i jeszcze one-shoty. Jestem wam naprawdę wdzięczna, ponieważ ten blog wnosi wiele pozytywnej energii do mojego życia. Co prawda wnosi też troszkę stresu i nerwów, ale patrzy na pozytywy :) Jesteście naprawdę wielcy i jeszcze raz bardzo dziękuję, tak po prostu. Za to, że jesteście. Bez was nie zaszłabym tak daleko ;* Do usłyszenia w następnym rozdziale ;)

4 komentarze:

  1. Piszesz na prawdę baaaardzo bosko , uwielbiam czytać Twoje opowiadanie o Lunie, pozdrawiam i życzę wenki , iiii czeeekam na neexta:-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za mile słowa. Dodają mi otuchy i chęci rozwijania się dalej ;)

      Usuń
  2. Kieeeeeeeeedy neeeeeeext ????????? , :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dodam na weekend, ponieważ najpierw muszę poprosić koleżankę (która sama tego chciała XD) żeby wszystko sprawdziła i poprawiła ;)

      Usuń