piątek, 1 lipca 2016

Pamiętnik Ethan'a I

No tak...Osiemnastoletni chłopak pisze pamiętnik na blogu. Chyba mnie pojebało...O chuj...No dobra kwestię mojego popierdolenia pominę. 
W takim razie może trochę wam się przedstawię...Jestem wysokim brunetem. Mam osiemnaście lat, jak już mówiłem. Gram w zespole i mam brata. 
Hm...Od niedawna wprowadziła się do nas moja kuzynka. Jej rodzice zginęli w wypadku, ale to pominę. Znam się z nią od najmłodszych lat. Moja mama była siostrą wujka. Często się widywaliśmy i jesteśmy ze sobą bardzo zżyci. Jest dla mnie jak siostra. Ale cóż...
Odkąd skończyłem szesnaście lat moja kuzynka...Strasznie mi się podoba...Tak wiem...Jestem pojebany i w ogóle. Mówcie sobie kurwa co chcecie...Ale ja naprawdę się w niej zakochałem. 
Odkąd to sobie uświadomiłem starałem się i niej zapomnieć. Spotykałem się z różnymi dziewczynami, jednak żadna nie była podobna do niej. No właśnie w tym tkwi sedno. Ciągle porównuję wszystkie dziewczyny do niej. W sumie to od tego zaczęło się moje zakochanie. Uświadomiłem to sobie na jednej randce. Momentalnie zacząłem się nudzić i porównywać dziewczynę do niej, a później zdałem sobie sprawę, że jestem zakochany.
Chujowo...
Chciałbym być przy niej zawsze. Być z nią, móc ją całować, przytulać, pomagać...W sumie teraz też ją przytulam, pomagam, ale to nie to samo...Mam już dość ciągłego bycia pomocnym kuzynem. Mam dość jej łez wywołanych przez tych frajerów. Gdy widzę jak ona płacze...To tak jakby ktoś rozdzierał mi serce...
Teraz jest dużo gorzej. Gdy widzę ją w domu...Mam ochotę powiedzieć jej co czuję...Ale nie mogę...To jest przytłaczające...
Hm...No dobra chyba wystarczająco się rozpisałem xD W takim razie do następnej notki ;)

~~~~~
Napisałam pierwszą część pamiętnika Ethan'a. Następnym razem pokaże się pamiętnik Cas. Mam nadzieję, że będzie się to wam podobało ;)

6 komentarzy:

  1. O.o
    Zakochał się w Cas, JEGO KUZYNCE. Dziwne.
    Nie chciałabym, żeby Cas i Ethan byli razem. ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi xD Śledź akcję, bo raczej nie długo będzie się rozwijać ;)

      Usuń
  2. Zapowiaada się......ciekawie..... No w każdym razie sledzilam już inne twoje opowiadania więc zapewni będzie ciekawie.... Pozdrowionka


    Gdyby komuś się nudziło to zapraszam na mojego bloka-taki dowcip,ludzie z branży zrozumieją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam podać link http://chloefantazjetotalnejlamuskisf.blogspot.com/?m=1



      Heh

      Usuń
  3. nie mogę się doczekać następnych części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze się później okazac że oni wcale nie są kuzynostwem było by zabawnie.

    OdpowiedzUsuń