wtorek, 5 stycznia 2016

Urodzinki Alice ;*

Nasza kochana :) 
W dniu twoich urodzin wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, miłości z Kasem ;)
Radości, hajsu i spełnienia marzeń :)
Mam nadzieję, że nadal będziesz taka genialna :)

Sara:
Boom! Jestem pierwsza :P
Ej!
Haha!
A przechodząc do życzeń to...
Miśka!
Jak ja cię kocham <3
Wszystkiego najlepszego!
Dużo zdrowia, szczęścia, miłości (czyt.seksu)  
No i oczywiście utrzymania tak wspaniałego głosu :*
Duuuuuuuużo hajsu i spełnienia marzeń :*  



 Roza:
Miśka~
Twoje urodzinki dzisiaj, więc...
Wszystkiego co najlepsze! 
Mega dużo szczęścia, radości, powodzenia w życiu,
miłości z Kasem :*
Dobrej głowy do picia :D
I oczywiście mega dużo hajsu :* 
Kocham cię Alice :*

 




 Kastiel:
No nareszcie te dwie wariatki mnie dopuściły ;D
Maleńka...
Wiesz, że uwielbiam cię dręczyć,
patrzeć gdy się wściekasz.
Jesteś wtedy taka piękna. 
Twoje oczy błyszczą z gniewu, 
ale mimo tego nadal widzę miłość w twoich oczach.
Uwielbiam patrzeć jak się rumienisz,
twoja nieporadność i niewinność doprowadzają mnie do szaleństwa.
 Kocham ciebie całą :*
Całe twoje ciało,
twój charakterek,
twoją dobroć do świata,
pomoc, poświęcenie.
Jesteś wcieleniem anioła, które zesłano mi na ziemię
aby mnie naprawił.
Dlatego w dniu twoich urodzin życzę ci dużo 
szczęścia, radości, abyś ze mną wytrzymała,
dalej miała głos anioła
tak piękne ciało i duszę
oraz żebyś nigdy nie przestała mnie kochać.
Wszystkiego co najlepsze moja maleńka :*
Kocham cię najbardziej na świecie <3
O matko aż się poryczałam ;(
Ja teeeeeeeeż...;(
Oj wy baby!  



 Lysander:
I tak przyszła kolej na mnie...
Alice...
Z okazji twoich urodzin dużo 
zdrowia, szczęścia, radości, miłości, cierpliwości
Przy Kastielu jej się przyda xD
Mam nadzieję, że zachowasz swój głos,
nadal będziesz tryskała energią.
Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze :)

Alex:
No siostrzyczko...
Tak szybko się starzejesz
Pamiętam jak byłaś małym szkrabem i...
Ej Alex! Gadasz jak jakaś mamuśka! :P
Dobra, dobra :P
W każdym razie życzę ci:
dużo szczęścia, seksu, miłości, seksu, radości, seksu...
Japierdolę! Alex nie jestem taki niewyżyty!
Dobra, dobra...
W każdym razie wytrzymałej wątroby przy tym piciu :*
Utrzymania głosu,
wspaniałych imprez,
spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze :*

Alexy:
Hej maleńka~!
Twoje urodzinki dziś wybiły :*
       Wszystkiego najlepszego :*
 Dużo zdrowia, szczęścia, hajsu, ubrań i wszystkiego co będziesz chciała :)
No i oczywiście, życzę ci aby Kasi cię nie zgwałcił :*
Ja ci kurwa dam nie zgwałcić! Sam się gwałć!
Kastiel już spokojnie
Ja mu kurwa dam!!!
W każdym razie maleńka wszystkiego co dobre :*
 



Leo:
Alice...
Nie wiem za bardzo czego ci życzyć, ale...
Dużo zdrowia, szczęścia, miłości z Kastielem
i wszystkiego co będziesz chciała :)




7 komentarzy:

  1. Ojejkuuu<33 Boskie!
    I to co Kastiel powiedział.. Ahh.. xDD
    Nie w jego stylu ;))
    Pozdrawiam kochana♥
    ~Amciag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może z wersją Kasa mnie trochę poniosło xD
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dajesz next rozdział bo mnie wciągło :D dzisiaj przeczytalam WSZYSTKIE rozdzialy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kas się rozszalał, ale to było urocze *Awawaw*
    Czekam na dalszy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Sto lat! Życzenia mnie rozwaliły!
    Alice, złotko moje, masz pozdrowienia od Dzieci Lodu! ;)
    Kas, popisałeś się chłopie!
    I czekam na nexty~!
    Pozdrawiam serdecznie, życzę weny i wysyłam Toksyczny Pakiecik~!
    Toksyna~^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci Toksynko :*
      Ode mnie masz dużoooo czekolady, weny i przystojniaka na noc ;*

      Usuń
  5. OJEEJKEJJEJUUUUU, TO JEST TAKIE CUUUUDOOOOWNE! <3
    Jak czytałam życzenia od Kasa, to się 'rozpływałam'. Aż łzy w oczach trochę miałam jak je czytałam. xD One są takie kochane, urocze, cudowne, swietne, genialne i wgl. Kas jest taki cuudowny, idealny. Reszta życzeń też jest świetna. Zdjęcia też są fajne.
    Pozdrawiaaaaam. <3

    OdpowiedzUsuń