piątek, 1 stycznia 2016

Plan pracy na rok 2016


Tak jak mówiłam dodaję ułożony przeze mnie plan pracy ;)
Z postami innymi niż rozdziały 

Czemu ja mam to czytać?
Oj Alex czytasz tylko styczeń bo się w nim urodziłeś :P
Ty też się w nim urodziłaś
Ale ja później :P Czytaj!
Dobra, dobra. 
Ekhem! 
Styczeń:
~Podsumowanie roku 2015     
~Plan pracy (Serio?)
Przymknij się Alex! Pisałam go w październiku!
Ah...To twoje zamiłowanie do perfekcji.
~Postanowienie
~Urodziny Alex`a i Alice
(Jakbym nie wiedział...)

Przymknij się ciemna maso i daj mi tą kartkę. Przeczytam za Nata.
No to lecimy z lutym:
~Walentynki 
 *Special III
          *Życzenia :*
~Urodziny gopodarzyny, czyli Natusia ;)
Su się ucieszy :P

No dobrze, daj mi to Alice   
Trzymaj Kentin
No to marzec:
~Dzień Kobiet
*One-shot
        *Życzenia    
~Dzień Mężczyzn
 Czyli nie wasz :P
Sara!
 Dobra Kentin czytaj co w tym Dniu Mężczyzn!
Ah...Kobiety..
*One-shot
    *Życzenia 
~Urodziny Kentina
~Wielkanoc
   *Special IV
         *Special V
             *Życzenia 
 ~Prima Aprilis
      *Special VI

Matko w co mnie wplątaliście...
Biedny Rafael
Przymknij się Kas!   
W takim razie mamy kwiecień:
~Urodziny Rafael`a 
~One-shot 
~One-shot

Dzięki Rafa ;) Z tymi One-shot`ami to już tłumaczę.
Chodzi o to, żeby było zawsze coś na bloga oprócz rozdziałów, żeby się działo. 
Dlatego postanowiłam dodawać one-shot`y w tych miesiącach, gdzie na ma za bardzo świąt, ani żadnych takich okoliczności.


 Jak Kamilusia się wysiliła ;)
Ash do rzeczy
Oki.
Maj:
~Urodziny Zeke`a i Ash`a
~Majówka
      *One-shot   
~One-shot
Tylko tyle? :(


Armiś jest chory to ja przeczytam. I tak by nie chciał xD
Czerwiec:
~Urodziny bliźniaków
~Dzień dziecka
*One-shot
      *Życzenia
~Zakończenie roku szkolnego
*Kilka słów
     *One-shot
~One-shot
Szykuje się pracowity Czerwiec...

Dobra Alexy daj kartkę
Masz Roza ;*
 Lipiec! 
~One-shot
~One-shot
~One-shot
Nie no naczytałam się jak nie wiem. Pffy...

Przestańcie zrzędzić i dajcie to cholerstwo!
Sierpień...
~Urodziny Kastiela...
Czekaj, czekaj! Ej Kami czemu to jest napisane na czerwono, pogrubione, a nad kropkami są serca?
Kurwa...Kas spadaj!
Wiem, że jestem przystojny i w ogóle, ale...
Kastiel ty przebrzydła żmijo czytaj!
Widzisz? Zdenerwowałaś mojego kotka.

Czytaj to idioto!
     ~One-shot
~Dzień blogów
 *Kilka słów
     *One-shot 
~One-shot

Dobra brat dawaj karteczkę :P
No to kochany wrzesień...
~Urodziny Sary
~Początek roku szkolnego
*Kilka słów
 *One-shot
~Dzień chłopaka
*Życzenia
      *One-shot
~One-shot  

Sara daj karteczkę :)
Masz Zeke :*
Październik:
~Halloween
*Życzenia
       *One-shot    
~One-shot
~One-shot
~One-shot

Masz Lys
Dzięki Zeke:
~Urodziny Lysandra i Rozalii
~One-shot
~One-shot

Trzymaj bracie
Grudzień:
~Boże Narodzenie
*Special VII
  *SpecialVIII
     *Special IX
          *Życzenia
~Nowy Rok
   *Special X
   *Życzenia
~Urodziny Leo
~Mikołajki    


No...Oto cały plan pracy na  2016 :* 
Mam nadzieję, że poświęciliście te kilka minut i przeczytaliście go.
Teraz wiecie czego się spodziewać  




8 komentarzy:

  1. Czy będzie kontynuacją księżniczki Luny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam dam radę, nie ludzie?
    Wierzymy w ciebie Kamilko :*
    Dziękuję Saro :*+

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że urodziny Zeke'a są w kwietniu i w maju. ;)
    A tak poza tym, to jeśli naprawdę przynajmniej większość z tego zrobisz, to szacuun i bardzo fajnie, chętnie przeczytam. ^^ +jest to na cały rok, więc historia Kastiel x Alice będzie trwała jeszcze co najmniej rok, yayayayayyyy <3 A tak wgl. to.. Szczęśliwego Nowego Roku! Zdrowia, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już poprawiłam ten błąd :) Zeke ma mieć urodzinki w maju ;)
      Dziękuję również za życzenia i również życzę wszystkiego najlepszego :*

      Usuń
  4. Ale fajny plan pracy~ Trzymam kciuki żebyś się go trzymała i żebyś miała czas ;) Oczywiście docinki Kastiela muszą być :D Więc wszystko na miejscu xd I... też ci życzę fajnego 2016 roku ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się spełnić :)

      Usuń
  5. Super plan ^^ W ogole to świetny pomysł jest z tymi urodzinami c: Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem C:

    OdpowiedzUsuń