środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015 ^^

Nadszedł koniec roku, dlatego postanowiłam zrobić małe podsumowanie ;)
Jest to stan z dnia 30 grudnia, godziny 21:30
Ekhem! (xD) Tak, więc zaczynajmy:

Łączna liczba postów: 115
Rozdziały "Księżniczki Luny": 24
Rozdziały "Kastiel x Alice": 12
One-shot`y: 15
Posty informacyjne: 45
Bohaterowie: 9
Nominacje do Libster Blog Award: 5
Życzenia: 3
Speciale: 2

Łączna liczba wyświetleń: 36 240
Średnia w miesiącu: 3 020
Średnia na dzień: 99 (w przybliżeniu)
Łączna liczba komentarzy: 393

Dziękuję wam bardzo za ten rok :)
Uważam, że bym o w miarę dobry, zważywszy iż zaczynałam pracę na poważnie z blogiem.
Jest to któryś już mój blog z kolei,
jednak jak najbardziej udany.
Jest moją perełką, a wy szlifierami xD
Nie...To brzmi oklepanie :P
W każdym razie dziękuję wam, że jesteście
Powodzenia w Nowym Roku :*

2 komentarze:

  1. Czy ja wiem, że oklepanie? Mi się podoba. Jestem szlifierką! <3 xD
    Sporo zrobiłaś. Good job!
    Uwoelbiam twojego bloga.
    Pisałam Ci życzenia noworoczne w poście z postanowieniami na 2016, więc tu napiszę po prostu szczęśliwego nowego roku 2016! Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku 2016!!
    Tak piszę dopiero teraz, ale nie miałam dostępu do internetu.. D:
    Więc najlepszego!
    <33
    ~Amciag

    OdpowiedzUsuń