środa, 30 grudnia 2015

Postanowienie Nowo Roczne

Hej moi kochani :*
Chciałam zrobić małe postanowienie noworoczne odnośnie bloga :)
I chciałam abyście wszyscy je widzieli :)
 1. Zrealizować plan pracy
 2. Skończyć "Kastiel x Alice"
 3. Zacząć pisać drugą część "Księżniczki Luny"
4. Dobić 100 tysięcy wyświetleń (Damy radę?)
Pewnie, że dadzą! Są świetni!
Alice daj Kamili to napisać.
No dobrze... Przepraszam Kami :)
Okej, nie ma sprawy. I tak już wszystko napisałam xD
 No to chyba wszystko :) 
Dziękuję jeśli ktoś to przeczytał :*

7 komentarzy:

  1. A nie mówiłam :*
    Alice nie wkradaj mi się na konto!
    Oj Kamila...Czuje się zbesztana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyć Kastielu x Alice?! NIEEEE! TO chyba moje ulubione fanfiction. <3 :(
    No ale przynajmniej jeszcze z rok może nawet będę się mogła nim nacieszyć. Mam nadzieję, że jak najdłużej. . Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń