piątek, 4 grudnia 2015

Nominacja do LBA

Hej, hej kochani :) 
Dostałam nominację do LBA od FOCHATKA
Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy :)
Wiele to dla mnie znaczy i ciszę się niezmiernie :)
No to lecimy z tym koksem:
 Chcę czytać pytania! Mogę? proszę, proszę, proszę...~
 No okej...

1.Czytasz książki? Jeśli tak to jakie?
Oczywiście, że czytam! Jest ich wiele... Głównie lubię romanse i fantasty. Są to "Pamiętniki wampirów", cała saga "Zmierzch", całe "Igrzyska Śmierci", "Niezgodna", "Córka dymu i kości".
Ale ostatnio czytałam, też "Kod Da Vinci", ponieważ poleciła mi go pewna znajoma.


2.Twoim zdaniem- jakie zwierzę cię przypomina?
Według mnie jest to wilk. 


3.Co najbardziej lubisz/podziwiasz w ludziach, a czego nie znosisz/ nienawidzisz?
Lubię gdy ktoś jest zabawny, otwarty, nawet nieśmiały. Podziwiam dążenie do celu, odwagę i stanowczość.
Nie znoszę nietolerancji i zarozumiałości.
A nienawidzę gdy kto narzuca mi swoje poglądy.  


4.Co lubisz robiąc oprócz pisania?
Lubię słuchać muzyki, poczytać książki, spotkać się ze znajomymi oraz kocham uczyć się chemii.


5.Na tę chwilę w jakim zawodzie widzisz siebie?
Hm...Sama nie wiem. Ciężko jest mi wybrać, ale chciałabym być kryminologiem.


6.Dlaczego założyłaś swojego bloga?
Przede wszystkim to chciałam podzielić się z ludźmi moją wyobraźnią. Dać im trochę radości, smutku, szczęścia, żalu, zaskoczenie i masę innych emocji jakie zawsze mi towarzyszą w pisaniu i czytaniu. 
Tak jak mówiłam kiedyś najpierw pisałam na forum w słodkim flircie, ale tam było za dużo krytyki i ogółem niewygodnie się pisało. Blogger jest bliższy mojemu sercu ;)


7.Co daję ci siłę do pisania?
Przede wszystkim muzyka oraz przyjaciele. Gdyby nie moi najbliżsi dawno bym przestała pisać xD


8.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego ta?
Kocham lato, ponieważ daje mi siłę do pisania. Piękne krajobrazy pobudzają moją wyobraźnię. 
Wspaniałe rośliny oraz słońce to coś dla mnie. Nienawidzę gdy jest zimno, wolę chodzić ubrania zwiewnie ;)


9.Jaki film lubisz najbardziej?
 Oglądam strasznie mało filmów, ale zdecydowanie najbardziej lubię "Porwanie".


10.Jaka jesteś w towarzystwie?
 Zależy to oczywiście czy jesteś z rodziną czy znajomymi albo na przykład z kimś obcym.
 Prz znajomych jesteś pełna energii, kokieteryjna xD oraz miła i empatyczna.
Przy mojej rodzinie staram się być opanowana, ale jednocześnie miła.
Natomiast do osób obcych, których dopiero poznaję podchodzę z dystansem.


11.Jedna cecha którą w sobie lubisz i jedna wada, której chcesz się pozbyć?
 Lubię w sobie dystans do świata, ponieważ nikt mnie nie zrani.
Nienawidzę w sobie za to kochliwości, pozbyłabym się tego z wielką chęcią.

 Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację :*

Nie ma za bardzo kogo nominować :/

Tak lipnie żeby znowu nominować te same blogi.
Dlatego wysyłajcie linki do swoich blogów i będę dawać wtedy jakieś nomiację :)
Dziękuję do zobaczenia :*




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz