środa, 30 grudnia 2015

Nominacja do LBA

Cieszę się, że mogę zakończyć rok 2015 tak pięknym akcentem.
Zostałam nominowana przez Wiktorię Airotkiw do LBA :)
Oczywiści chcę jej serdecznie podziękować za docenienie pracy :)
Miło wiedzieć, że wszyscy doceniacie to co robię ;)
O matko...Nigdy nie jestem w tym dobra. 

Lećcie z tym koksem!
No to czytaj jak takiś mądry :P
Niedoczekanie twoje :*
Sama sobie czytaj
Nic tylko walnąć...
Alice daj już spokój. Czytacie na zmianę.
Sorki Kami :(
Ta, sory mała
Ja ci dam mała! 
Alice zaczynasz

1.Gdzie chcesz pojechać na wakację?
Z chęcią znowu pojadę do Dębca nad jezioro. Taka mała miejscowość w województwie Wielkopolskim. Niedaleko Kościana.

2. Ah...Twoja ulubiona pora roku? 
Więcej werwy Kasiu :P
Ja nie żadna Kasia :P
Pffy...
A wracając do pytania... Lato, zdecydowanie.

3. W jakim miesiącu masz urodziny?
W maju :)

4. Masz rodzeństwo?
Tak, dwójkę braci.
 Chyba dwójkę małp :P

5. Ulubione zwierzę? Dlaczego? 
Konie. Tak jakoś zawsze je lubiłam. 
Ją takie bajkowe ^^
Zakręcona :P
Przynajmniej nie drętwa i gburowata :*

6. Ulubiony kolor?
Nie mam jednego. Moje ulubione kolory to czarny, czerwony, biały, szary, niebieski i fioletowy :D
Mówiłem, że dziwna :P
Jeszcze jeden raz, a nie pocałujesz Alice!

7. Kiedy dorośniesz chcesz się wyprowadzić z Polski? Uzasadnij.
Nie mam takiego zamiaru. Wolę nasze państwo. Zresztą nie potrafię mówić w innych językach.

8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
Zdecydowanie chemia. To mój konik :)
Wariatka do kwadratu :P
No i koniec! Nie całujesz Alice w następnym rozdziale!
NIE!!!

9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli nie, chcesz się nauczyć? Na czym?
Na niczym nie gra. Chcę się nauczyć grać na gitarze.
Przynajmniej jedna mądra rzecz jakiej chcesz :P
Wkurzasz coraz bardziej!

10. Planujesz rozdziały, czy piszesz od razu?
Jest to różne, ale w większej części piszę od razu. 
Tak powstają wszystkie śmieszne scenki. 

11. Czemu prowadzisz bloga?
Kocham pisać.

No to dobrnęliśmy do końca :)
Ja za to chcę nominować:
3. NATI

Pytania ;)
1. Masz zwierzątko? Jak tak, to jaki.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Jest rzecz, którą kochasz robić? (oprócz pisania)
4. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
5. Jak lubisz spędzać wolny czas?
6. Masz jakieś opowiadania które piszesz do "szufladki"?
7. Twoja ulubiona książka?
8. Jak często sprawdzasz bloggera?
9. Jakie potrawy lubisz jeść na święta?
10. Twoja ulubiona tematyka opowiadań/książek?
11. Zadowolona z nominacji? xD

Jeszcze raz życzę wam dobrego nowego roku :)

2 komentarze:

  1. http://slodki-pamietnik-i-slodki-sekret.blogspot.com/2015/12/lba-3.html odpowiedziałam już na twoje pytania, zajrzyj jak chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń