środa, 30 grudnia 2015

Życzenia na Nowy Rok :*

W nadchodzącym roku 2016, chciałam abyście byli:
 szczęśliwi, radośni, zdrowia, nadal czytali mojego bloga;)
Mieli szczęście :)
Żeby ten rok był lepszy od poprzedniego
Mam też nadzieję, że w tym roku blog rozrośnie się i przybędzie nam czytelników, i również że mnie nie opuścicie ;)
Jeszcze raz wszystkiego dobrego <3

No to na Nowy Rok ja złoże życzenia :*
Tak żeby Alice nie narzekała :P

Tak, więc miśki~!
Chcemy aby rok 2016 był dla was pełen:
radości, miłości, szczęścia, miłości...
Oj Roza powiedz po prostu, że seksu :P
Kastiel ja cię błagam...
O seks? Zawsze i wszędzie kocie :*
Ja pieprze! Kastiel...!
Spadajcie! Teraz jest moje pięć minut! 
Idźcie się kłócić gdzie indziej :P
Niech nowy rok będzie dla was lepszy,
bez kłótni i smutków :)
Pełen optymizmu 
Niech przyjaciele was nie opuszczą, bo to oni są naszą siłą napędową :)
Jakie piękne słowa Rozalio :)
Dzięki Lysiu ;*
Więc od całej naszej ekipy...
   Wszystkiego co najlepsze! <3

  

5 komentarzy:

  1. No, młoda! Ode mnie i ekipy Dzieci Lodu masz tak: Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku, miłości, szczęścia w życiu, zdrowia, bo bez tego ani rusz!
    Eveline: No i abyś trzymała się swoich postanowień! Toksyna na ciebie liczy~!
    Dzięki, Eviś ^^ A, i jeszcze duuuużo weny :D
    Toksyna~^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci moja kochana Toksynko :*
      Dużo wybuchów na sylwester i dobrej muzyki :*

      Usuń
  2. Szczęśliwego nowego roku 2016! Aby był jak najlepszy, dużo szczęścia, zdrowia, miłości, weny, czasu wolnego, sukcesów i spełnienia marzeń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku.
    Żeby był lepszy od poprzedniego , weny, dużo miłości , zdrowia , spełnienia marzeń i coraz więcej czytelników!

    OdpowiedzUsuń