środa, 23 grudnia 2015

Życzenia na Boże Narodzenie :*

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałam wam złożyć życzenia.
Chcę abyście spędzili ten czas miło i spokojnie, w rodzinnym gronie. 
W szczęściu, zdrowiu i pomyślności. 
Bez pecha i nieszczęść. 
Smacznych potraw :)
Udanych prezentów :)
Aby nie było zimno (ja nie lubię zimna)
Po prostu wszystkiego co najlepsze :*

A tak oprócz życzeń to małe info ;)
Przez trzy dni świąt dam wam dwa  Speciale ;) 
Mam nadzieję, że się wam spodobają :*

O matko...Jak zwykle ja mam gadać za wszystkich.
W takim razie...
Z okazji Świąt chcemy życzyć czytelnikom:
Aby zawsze byli szczęśliwi,
spędzili miło ten czas,
z rodziną i nawet swoimi miłościami,
aby zapomnieli o kłótniach...
I tak będę cię droczył kocie ;*
Kas przymknij się!
Wracając do życzeń:
Po prostu wszystkiego dobrego.
A naszej Kamilce życzymy weny, bo ostatnio kiepsko jej idzie.
Cały czas narzeka, że jest do dupy bo nie umie się zorganizować.
Więcej pewności siebie kochana :*   
Jeszcze raz wszystkiego naj :* 

3 komentarze:

  1. Dziękuję! (Zaliczam się do twoich czytelników, więc życzenia te są też do mnie) <3
    Też chciałabym Ci złożyć życzenia :D
    Tak więc z okazji świąt Bożego Narodzenia chciałabym Ci życzyć: dużo miłości, szczęścia, spokoju, ale nie za dużo, żebyś się nie nudziła, wesołych świąt spełnionych w rodzinnym gronie, smacznego jedzenia i dobrych prezentów, wszystkiego dobrego, dużo ciepła, wielu sukcesów, dobrych ocen, czasu i weny na pisanie nowych rozdziałów oraz tego, żebyś pisała je dalej co najmniej tak dobrze jak teraz, bo są genialne! <3 Pozdrawiam, Sandra ;*

    OdpowiedzUsuń