poniedziałek, 2 stycznia 2017

Ogłoszenie

Hej kociaki ^^
Czas na nowo rozkręcić bloga, bo teraz nie mam zamiaru was zostawiać
Pomimo, że jest dużo nauki i egzamin to dam radę :)
Muszę dla was :*
Przez ten cały czas, gdy nie pisałam było mi źle,
źle że zostawiłam was, a wy pokładaliście we mnie wielkie nadzieje.
Ale już mniejsza z tym, postaram się pisać dość często.
No niestety nie da rady chyba pisać rozdział na tydzień, ale się postaram. 
Jednak nie będzie też tak, że posty będą raz na miesiąc.
Dobra, przejdę do sedna >.<
Pomyślałam, że można znowu by coś wykombinować, coś co nie będzie rozdziałem ^^
Dlatego wpadłam na kilka pomysłów i chcę żebyście wyrazili swoje zdanie
No bo chyba nie będzie miało sensu pisać te rzeczy, gdy wam nie będą się podobać xD
Ale przechodząc do tych pomysłów:

1. Posty bohaterów
Pojawiały by się może nawet i dość często, bo jakoś nie są trudne do pisania.
Bohaterowie z naszych opowiadań pisali by dla was jakieś krótkie notki
ze śmiesznymi rozmowami i zdarzeniami.

2. Wywiady z bohaterami
Zadawalibyście pytania do bohaterów opowiadań, a oni by wam odpowiadali ;)

3. Wasze krótkie opowiadania
Moglibyście podsyłać mi jakieś opowiadania, a jeśli spodobały by mi się to dodałabym na bloga z linkiem do waszego bloga, konta na wattpadzie, czy cokolwiek. Myślę, że byłaby to przyjemna odskocznia, a jednocześnie miły gest i pomoc 

4. Coś o mnie?
Może chcielibyście wiedzieć co o mnie? Moglibyście zadawać mi jakieś pytania, czy coś, a ja bym szczerze opowiadała. Ewentualnie mogłabym zrobić drugiego bloga bardziej o mnie.

Przemyślcie wszystko i napiszcie komentarze, a ja zrobię ankietę ;)
Będzie można wybrać kilka odpowiedzi 
Bardzo ważne jest dla mnie wasze zdanie, więc proszę o szczerą ocenę
No to tyle, do następnej notki :*

3 komentarze:

  1. Witam!
    Uff... Nareszcie znalazłam chwilkę, aby tutaj wejść. Niby mnie nie ma, ale jak coś się pojawi, to zawsze czytam, ale rzadko zostawiam komentarze.
    Wybacz, brak czasu. Tony sprawdzianów, testów, kartkówek spadających na mój przeciążony mózg mnie wykańcza.
    Ale dość marudzenia.
    Kocham cię za to, że kontynuujesz AlicexKastiel.
    Nie to,że traciłam nadzieję, ale serio mnie to ucieszyło xddd.
    Jak widzę, nowa seria ,, Zagubionej '' bardzo ładnie się rozwija, ciekawe i śmieszne akcje. Mam nadzieję, że znajdziesz dużo pomysłów na ciąg dalszy :).
    W ankiecie głosuję za postami bohaterów, ponieważ całkowicie mnie rozwalają. Oczywiście pozostałe opcje też przypadły mi do gustu, fajnie jakby coś było urozmaicone.
    Co do Twojego drugiego bloga, zajrzę tam w wolnym czasie.
    Co prawda średnio przepadam za SF fantasy, ale może mnie przekonasz. Styl Twojego pisania jest świetny.
    Przepraszam za taką litanię, dużo się tego nazbierało.
    Pozdrowienia i kubeł weny ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Dzięki za długi i produktywny komentarz :)
      Jest to dla mnie dużym wsparciem, że ktoś pisze komentarze, bo to właśnie Wy jesteście dla mnie wielkim wsparciem.
      Postanowiłam kontynuować Kastiel x Alice, bo trochę przemyślałam dalszą akcję, chociaż przyznaję się, że nie do końca i i tak będzie to pisane na spontana jak wszystko tutaj xD
      Rozumiem również brak czasu na pisanie komentarzy :) Sama wiem jak to jest :) Wystarczy,że napiszecie buźkę, czy coś, bo nawet to motywuje, chociaż rosnąca liczba wyświetleń też.
      Zagubiona trochę ostatnio podupadła według mnie, nie miałam weny i rozdziały były pisane na siłę, ale postaram się coś obmyślić ;)
      Co do tych wszystkich propozycji cieszy mnie fakt, że masz takie samo zdanie jak ja :) Bo uważa, że trochę świeżości przyda się na blogu ^^
      No i oczywiście mam nadzieję, że polubisz drugiego bloga :) Jest pisany z Toksyną, a ona według mnie ma piękny styl pisania (chociaż ona tak nie uważa xD) Tak więc zachęcam i jeszcze raz dziękuję za tę długą litanię, bo podciągnęła mnie na duchu :*
      Pozdrawiam ciepło i życzę szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w tym roku :*

      Usuń