sobota, 14 stycznia 2017

Post I

Woho! Jedziemy z tym koksem! ^^ 
Rozalia nie ekscytuj się tak xD 
Nie zabronisz mi :P 
Jakbym śmiała :*
Zaczynają się nasze posty ^^ 
No tak, musicie jej wybaczyć, strasznie ją to podjadało 
Ciągle o tym nawija 
Spadajcie! :P 
Ekscytuje się i tyle 
No dobra Rozalia dość wygłupów 
Zaczynamy na serio 
Okej… 
Tak, więc zaczynają się posty bohaterów 
Będziemy w nich gadać na różne tematy 
Najróżniejsze ^^ Hehe 
Tak, najróżniejsze od tych głupich po filozoficzne 
Filozo…co?! 
Alice nie wymyślaj słów :P 
Z kim ja żyję? 
*Załamuje ręce*
Z mega super ekstra laskami! :* 
*Całuje w policzek*
No dobra dość dziewczyny 
Tak, więc ten post należy do naszej trójki 
I będziemy w nim pisać o… 
No właśnie o czym…? 
Mówiłam, żeby to ustalić wcześniej 
*Chodzi zdenerwowana*
Oj tam, oj tam 
Spontan życiem :D 
Nie łaź tak, bo dziurę zrobisz :P 
I chuj :P 
Normalka… 
No dobra, to w tym poście piszmy o… 
Seksiakach na plaży! ^^ 
Roza mamy środek zimy, a ty o plaży? 
To tak na rozgrzanie :* 
No okej 
W takim razie ja najbardziej lubię jak mają kaloryferki i to takie opalone ^^ 
O tak! 
A ja kocham te kości takie 
O matko te przy biodrach?! 
Tak! >.< 
Ubóstwiam! 
Ja je tak kocham <3 
Kasiu takie ma hehe :P 
Kochanie czy musisz chwalić się moimi kośćmi???? 
Tak :P 
Kastiel wypierpapier to nasz post! 
Luzuj majty 
Ja tu tylko paczam co mój kotek robi :P 
Kastiel idz, że do łóżka i czekaj :P 
Na ciebie mogę nawet i wieczność 
OOOOOO…. Jakie urocze 
Żartowałem :P 
Miśka bądź za pięć minut, bo kolacja sama się nie zrobi :P 
Ty wredna ruda małpo! 
Ja ci kurwa dam kolacje! 
Udławisz się nią! 
Ty się dławisz czymś innym codziennie skarbie :* 
Bo jest dla ciebie za duży :* 
Kastiel jak cię kurwa trzepnę! 
A trzepać to trzepiesz zajebiście kochanie <3 
Japierdolę ty zboku jebany! 
*Biegnie z karabinem*
No cóż to jesteśmy we dwie… 
Taa…Znowu poszli się jebać 
Dosłownie i w przenośni xD 
Hahaha 
No dobra, a wracając do seksi panów na plaży.. 
O matko uwielbiam jak Leoś jest w tych swoich kąpielówkach 
Jest wtedy tak seksi ^^ 
Ja tam wole Lysia w kąpielówkach :P 
Panie rozmawiają o mnie? 
O matko co ty tu robisz? 
Jestem? 
Lys spadaj, dopiero Kasa goniła 
To nie miłe z twojej strony bratowo 
Rozalio! 
Czemu nie mówiłaś nic o ślubie?! 
Miałam być druhną! 
Ja też ty wredoto Ruska! 
Alice idź się seksować z Kasem 
Popieram białowłosą 
Ja ci zaraz poprę! 
Alice, ale uważaj na ręce, niedługo mamy koncert 
Ewentualnie na głos też 
Ah…Rozmowy z wami nie mają sensu 
*Załamuje się*
Bywa :P 
To może nie męczmy ich dłużej? 
Ale oni chyba nas lubią :p 
No nie wiem :P 
Oj kochają nas, prawda? 
Ale i tak muszę iść, wiesz Leo czeka ^^ 
Wszyscy idą się pieprzyć tylko nie ja :c 
Czemu skarbie? Ja z chęcią :* 
Bo mam okres :ccc 
A co to komu przeszkadza? :* 
Pod prysznicem jeszcze nie było J 
 O matko >.< 
Lys, nie tak przy wszystkich… 
No to widzicie każdy ma ambitne zajęcie ^^ 
Ktoś chce gumki? 
Mamy trochę więcej w razie czego ;) 
A ja mam tabletki jak chcecie 
Matko co ja z wami mam xD 
Dobra, żegnamy się 
Papa kochani :*

~~~~~
Dzisiaj taki luźny post od naszych bohaterów "Kastiel x Alice" ^^
Nie miałam za bardzo czasu napisać normalnego rozdziału, dlatego proszę nie zabijcie mnie, że jest to
Rozdział postaram napisać się dość szybko ;)
Zapraszam na mojego snapa: sarcia_wolfy
oraz na bloga z Toxic



6 komentarzy:

  1. Kocham xD
    Uśmiałam się!
    Rozdziały są piękne, a historie ubóstwiam!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :) Przynajmniej wiem, że ktoś to czyta xD Rozdzial jest już napisany na 5 stron i na razie sobie czeka ^^

      Usuń
  2. Lyś i propozycja pod prysznicem... No po prostu obłędne <3 *.*
    Sama bym skorzystała XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko ja tak się z tego śmieje xD Chyba częściej muszę pisać po 23, bo wtedy wychodzą najśmieszniejsze akcje xD
      Również bym skorzystała, z Lysa i Kasa zawsze ^^

      Usuń
  3. Kasa jeszcze rozumiem, ale Lysiek? Chłopie, nie poznaję ciebie, tutaj od wszelkiego świntuszenia jest Kazik, ale dobra XD
    Sara, chcę więcej XD Drugie też widziałam, ale leciałam dalej, dlatego dopiero tutaj się zjawiam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Niedługo będzie więcej, tylko wiesz, że słabo teraz u mnie z weną ;)

      Usuń